Шесть причин выбрать светодиодный экран

Навіть самий поверхневий огляд популярних способів і методів реклами дозволяє помітити, наскільки перспективним буде використання світлодіодних екранів.

При далеко не бюджетної вартості такого обладнання у нього є мінімум шість переваг, що дозволяють рекламодавцю домогтися успіхів у конкурентній боротьбі.

Перевага № 1: Висока ефективність

Здатність залучити й утримати увагу глядача (висока ефективність). Вона набагато вище, ніж у будь-якого іншого рекламного способу! Яскраві і динамічні образи, які легко помітити в будь-який час дня і ночі на екрані, дозволяють продемонструвати п’ятихвилинний ролик до 288 разів на добу.

При цьому інформаційний блок не викличе у людей роздратування — він заповнює собою вільний час (наприклад, скрашує довге очікування громадського транспорту).

Перевага № 2: Висока надійність

Продумана конструкція екрана захищає всі основні технічні вузли від проникнення вологи, пилу, температурних перепадів, механічних ударів (при пошкодженнях екран продовжує працювати), чого не скажеш про білборди або плакатах, які страждають від погодних умов і примхи вандалів.

 

Перевага № 3: Економічність

Екран не потрібно міняти, як плакати, білборди, ролери або постери в маршрутках. При зверненні до цільової аудиторії з рекламою нових товарів або послуг досить почати трансляцію іншого ролика.

Перевага № 4: Охоплення максимальної аудиторії

Якщо білборд, ролерний дисплей, або плакат може бути не цікавий зважаючи на свою буденності і звичності для міських жителів, то великий екран завжди виглядає сучасно і виграшно. Його бачать і помічають в будь-якому випадку! Відеоряд великого формату робить вуличний телевізор кращим способом передачі інформації.

Перевага № 5: Гарантія окупності

Повернути витрачені на придбання екрану гроші можна в середньому за півроку. Таку окупність не можна назвати найшвидшою. Однак з огляду на, що будь-який екран, встановлений на вулиці, привертає до 95% людей (в поле зору яких він виявився), гарантований прибуток рекламодавців становить від 3 000-4 000 рублів за добу.

Перевага № 6: Універсальність

Електронне табло крім ефективного застосування в рекламній сфері можуть вільно використовуватися для трансляції спортивних подій, концертів та міських свят. В технічні можливості у них немає жодного значимого конкурента!

Последние новости